Skip to main content
ISUD
Search form
Search
Language Selection
Uroschool 2020
Η ταυτότητα του σχολείου
Οι άνθρωποι πίσω από το σχολείο
Εκπαιδευτές
Τα προγράμματα
Αξιολογήσεις
Στιγμές του σχολείου
Σχολεία προηγούμενων ετών
Uroschool 2019
Uroschool 2018
Uroschool 2017
UroSchool 2016
UroSchool 2015
Συνολική αξιολόγηση σχολείου 2015
Live Streaming
Τop 20 Μαθητές 2015
Top 10 Ομιλητές 2015
UroSchool 2014
UroSchool 2013
UroSchool 2012
UroSchool 2011
UroSchool 2010
UroSchool 2009
UroSchool 2008
Quick poll
Βραβείο Νέος Ηγέτης στην Ουρολογία 2017 - Ψηφοφορία
You are here
Home
»
URO School
»
Σχολεία προηγούμενων ετών
»
UroSchool 2015
»
Β. Εκπαίδευση στην ενδοσκοπία
Β. Εκπαίδευση στην ενδοσκοπία
Ημερομηνία-ώρα:
Sunday, March 8, 2015 -
11:00
to
12:30
THE MOST READ
Sudden loss of erection and performance anxiety
Semen Culture
The secrets of a good erection
12 Myths about Sex
NEWS
6th Interactive UroSchool
ISUD at the event “Month of Greek Graphic Design Books”
OPEN INVITATION
Menopause, Diapers and Sex: Incontinence can be treated!
URO School
Uroschool 2020
The identity of Uro-School
The People behind the School
The Tutors
The Programs
Evaluation
Uroschool photos
Uroschools of previous years
Uroschool 2019
Uroschool 2018
Uroschool 2017
UroSchool 2016
UroSchool 2015
The role of the Academic Teacher
Workshop Ι: Common mistakes in writing and reading a scientific paper
Problem-based learning I: BPH & Overactive Bladder Syndrome in males (the problem)
Problem-based Learning I: BPH & Overactive Bladder Syndrome in males (the solution)
Uro-Swords I: Overactive Bladder Syndrome can be treated with TURP
COFFEE BREAK
Interactive seminar I: Questioning Guidelines in Lithiasis
Workshop II: What should the Urologist know about diseases of the vagina?
COFFEE BREAK
Interactive Seminar II: Bladder cancer, subtypes & clinical significance (A) – the biology of bladder cancer
Interactive Seminar II: Bladder cancer, subtypes & clinical significance (B) –application in clinical practice
Problem-based Learning II: Post-radical prostatectomy erectile dysfunction (the problem)
Problem-Based Learning II: Post-radical prostatectomy erectile dysfunction (the solution)
Uro-Swords II: Neurovascular bundle-sparing technique in radical prostatectomy: it is feasible!
Ό,τι δεν ξέρουμε για την ουρήθρα
Α. Εκπαίδευση στη λαπαροσκοπική και ρομποτικά υποβοηθούμενη λαπαροσκοπική χειρουργική
Β. Εκπαίδευση στην ενδοσκοπία
Γ. Το νέο μεταπτυχιακό στην Ενδοουρολογία-Λαπαροσκόπηση
Δ. Αξιολόγηση των χειρουργικών δεξιοτήτων
COFFEE BREAK
Εικονικός Ασθενής Ι: Ομάδα Α
Εικονικός Ασθενής ΙΙ: Ομάδα Α
Εικονικός Ασθενής ΙΙ: Ομάδα Β
Εικονικός Ασθενής ΙΙΙ: Ομάδα Α
Εικονικός Ασθενής ΙΙΙ: Ομάδα Β
Εικονικός ασθενής Ι: Ομάδα Β
Εισαγωγή: Η προσομοίωση στην εκπαίδευση
Επιλογή προσομοιωτή
Εφαρμογή στην Κλινική Πράξη
Questioning Guidelines
Η γνώμη του Ογκολόγου
Η εμπειρία από τα υπάρχοντα μοντέλα
Η θέση του Ακτινοθεραπευτή
Η θέση του Ογκολόγου
The proper reading of a scientific paper
Κλασικοί χειρισμοί και κίνδυνοι
Κλινική Σημασία
EAU Guidelines
Παραδείγματα Κλινικής Πράξης
Παραδείγματα αντιμετώπισης στενωμάτων
Παρουσίαση περιστατικών
Πρόγραμμα και εξετάσεις Ε-ΒLUS
Συνολική αξιολόγηση σχολείου 2015
Errors in the sample and the statistical analysis
Errors in writing
Τα νέα της τεχνολογίας
Τι πρέπει να γνωρίζει ο Ουρολόγος για τις παθήσεις του κόλπου;
Υποτύποι Καρκίνου Κύστης
Surgical skills I: The urethra and its enemies
Workshop III: The secrets of Radiotherapy for the Urologist
Live Streaming
COFFEE BREAK
Urologic Oncology Council: Prostate cancer
Τop 20 Μαθητές 2015
Top 10 Ομιλητές 2015
Problem-based Learning III: Treating the female patient with relapsing urinary infections (the problem)
Problem-based Learning III: Dealing with the female patient with relapsing urinary infections (the solution)
Uro-Swords III: Infection is the cause of OAB (overactive bladder syndrome)
COFFEE BREAK
Χειρουργικά Μυστικά II: H θέση των προσομοιωτών στην Ουρολογική εκπαίδευση
Workshop III: Technology in Urology: what comes to stay?
Closing session - Certificates of attendance and EBU credit points
UroSchool 2014
UroSchool 2013
UroSchool 2012
UroSchool 2011
UroSchool 2010
UroSchool 2009
UroSchool 2008
Συνολική αξιολόγηση σχολείου 2013
Quick poll
Βραβείο Νέος Ηγέτης στην Ουρολογία 2017 - Ψηφοφορία
The Urologist’s non-surgical skills
What was worth from the entire journey
The model example of a Teacher
Η μοριοδότηση
Sponsors
COFFEE BREAK